Welcome

.::My mother said that i had a soul, the soul that can help me change from bad to good. the soul that gave me a strength to get through all the problems that im facing. the soul that always be besides me, accompany me. and my mother always said that i have ALLAH. even though i don’t have any friends besides me, i have HIM to guide me to the good path::.

Wednesday 31 October 2012

Semua orang nak :'(

https://twitter.com/FizieeSuperb <-- semua orang nak dia :'( kita ingat kita la crush pertama dia . so saddddd :( tak pe laa . kita sedar kita sapa . kalau ada jodoh kan, insyaAllah kita milik dia . hmm . btw , dia jadikan gambar yang zira puji itu sebagai twitcon dia! what the proudd ! hahahhaha . actually dh lama da zira jd crush dia . sampai skrg tau . xp . pernah satu hari kan , dia ada puji sorg girl. dia kata girl tu cantik :( memng punn . TAPIIIIII !!!!! perasaan zira tk pernah kurang kat diaa! even zira tahu dia dh ade SOMEBODY SPECIAL :') zira berharap sangt bahwa perasaan ini kuatt ! tk boleh luntur ! YOSHHH !! okay , lastly zira nak cakap semua org ade hak untuk ada crush , semua org ade hak untuk ade mkwe/pkwe . tk slh kan? hewhew :)bye

No comments: