Welcome

.::My mother said that i had a soul, the soul that can help me change from bad to good. the soul that gave me a strength to get through all the problems that im facing. the soul that always be besides me, accompany me. and my mother always said that i have ALLAH. even though i don’t have any friends besides me, i have HIM to guide me to the good path::.

Thursday 1 November 2012

Namanya pun LELAKI

agak-agak nya kan , lelaki niy memang bermulut manis kan? bak kata pepatah boleh melembutkan besi menjadi cecair . hmmmm. kesian kat girl :( termasokla saya . semua yang diungkapkan kadang kala boleh menjadikan hati girl cair . kenapa? kerana hati girl lembut jea . sekali kena ayat , cair terus . tapi ini sungguh tidak adil!! lelaki hanya tahu memperalatkan girl saja! (sebilangan) kalau la girl boleh memperalatkan lelaki cmtoo , memang selesaa . tapi , girl tk sampai hati la . tidakkk kesampaaaiaaannnn ~ btw , ade something sy nak share pd kipas susah mati zira semua :D Happy Readingg ^,^
LELAKI~saya nak bagi rm6000 unt maskahwen awak

perempuan~rm6000???semurah itukah saya???

L~errrmmm...ok...rm10 ribu

p~kalau rm10 ribu....rantai leher saya pom rm10 ribu...kiranya saya ini hanya seperti rantai leher??yang akan awak hancurkan bentuknya dan buat lain apabila puas dengan bentuk yg lama??

L~ok..!!....rm20 ribu

P~kereta VIVA saya berharga 40 ribu....bermakna saya lebih murah dari kereta VIVA disisi awak

L~ok...rm50 ribu

P~adakah itu harga saya???bangunan KLCC tupun berharga jutaan ringgit...

L~ok...baiklah....awak letaklah sendiri berapa harga awak...saya akan bayar!

P~...diri saya TERLALU mahal.....sehingga awak x dapat nak BELI....cukuplah awak bagi rm100 ringgit sahaja....bukan kerana harga saya....tapi kerana perintah Agama yg mewajibkan maskahwen

No comments: