Welcome

.::My mother said that i had a soul, the soul that can help me change from bad to good. the soul that gave me a strength to get through all the problems that im facing. the soul that always be besides me, accompany me. and my mother always said that i have ALLAH. even though i don’t have any friends besides me, i have HIM to guide me to the good path::.

Saturday 3 November 2012

Redha saja :'(

As you all know, exam end year sudah melabuhkan tirainya. sungguh seronok. tapi disebalik keseronokkan ini, ada part yang sungguh menyedihkan. result !!! terok nya saya punya result. saya ada tunjukkan result saya melalui SAPS kat ibu saya. ehemmmm macam ni la reaksi beliau.
Me : bu, exam akhir tahun dah dpt result.
ibu : tak sampai pun surat  kat rumah?
Me : tak . ni check kat SAPS.
ibu : ha. berapa dapat?
Me : *pegang lappy* tu dia.
ibu : kenapa ada gagal. Math plk tu.
Me : hari tu kan cuti 2 bulan. kan kaki sakit. so, banyak latihan tk buat. tk boleh pick up la.
ibu : hmmm . tahun depan amik tuisyen lama sikit. PMR tahun depan!
Me: Ye . tahuuu . *berlari ke dalam bilik dengan ucapan ALHAMDULLILAH*
Sesungguhnya saya beruntung gile dapat mak macam beliau. hehehe... Secara jujurnya saya tak kisah sangat kalau saya turun kelas or whatever.. sbb saya yakin kalau parents saya yakin dengan saya. mereka kata tahun depan buat yang terbaik. jangan leka. saya tak nak hampakan mereka. start dari tahun depan, NO MORE FACEBOOK! NO MORE TWITTER! MORE BLOGGING! eh?? hehe... tapi ...... saya cukup terhiris dengan kata-kata kawan saya yang sorang ni. dia kata saya turun kelas jugak . kay la . saya tak kisah la kalau kena turun kelas or ape. saya cuma berfikir. "am i choose the right person to be my friend?"
sedihh tau ! huahuahua :'( memang kecil hati laa.. hope dia berubah.. huhu. okay la. bye

No comments: